بینی و بین الله، شما چند بار در هفته خودتونو خوش...حال می‌کنید؟

من پشت فرمون. ساعت 8:34 صبح دوشنبه، موج FM  فرکانس 101.9
زنک و مردک دارن طبق معمول هر روز صبح، وِر می‌زنن. آی ور می‌زنن... آی می‌زنن. از اون ورهایی که خود وروره جادوی فقید قصه‌ها هم یحتمل اگه حضور داشته باشه بار و بندیل و گوشه‌ی دامن بلند چهل تیکه‌ش  رو جمع می‌کنه و بی خدافظی از اولین سوراخ موجود میزنه به چاک. از در و دیوار و سقف و زمین و چاهک توالت و سوراخ دماغ اون آدمی که از کنار همون توالت مورد نظر رد شد حرف می‌زنن تا گاسیپ‌های هالیوودی که فلان عنتر خان با بهمان ایکبیری خانوم چه ساعتی و با چه پوزیشنی رو هم خوابیدن و ماحصلش چی بود، بعد می‌زنن به صحرای کربلا و نق و نوق‌های سیاسی که آقا چرا مثلاً نخست وزیر‌مون با باراک حسین اوباما یا حسین باراک اوباما یا هر کوفتی که هست زیاد رفیقه در حالیکه ما از این آمریکایی های بوگندوی بی‌فرهنگ لات و تن‌لش هیچ خوش‌مون نمیاد. یه سری نِک و ناله‌های  اقتصادی هم دارن گاهی که آآآی چرا  اون هزار دلاری  که دولت به حساب همه‌ی شهروندان واریز کرد بابت حسن نیت، یک روز دیرتر از اونی که قول داده بود اومد تو حسابامون. حالا دیگه بحث در مورد آخرین نتایج مسابقات سر‌آشپزی در رده‌ی جهانی و فرا قاره‌ای و چگونگی کمک به سالمندان بالای 98 سال برای داشتن امید مضاعف به زندگی و طول عمر بیشتر هم که رو شاخشه.
بعد خب شما در نظر بگیر وقتی دامنه‌ی این زر و زورهای روزانه در چنین وسعتی در همه‌ی جهات ادامه پیدا می‌کنه این میشه که امروز شنیدم دارن خیلی قاطعانه و سرسختانه یه سرشماری می‌کنن ببینن تو ملبورن ملت به طور متوسط هفته‌ای چند بار خودشون رو خوشحال می‌کنن. بعد یارو  مجریه هم انگار داره انتخابات ریاست جمهوری رو گزارش می‌کنه به شکل لحظه‌ای نتایج آپدیت شده رواعلام می‌کرد. چیزی تو مایه‌های 20 درصد هفته‌ای یه بار، 45 درصد هفته‌ای9 بار و قس علی هذا...دیدم داره می‌پرسه چند درصد آدما در طول روز سر کار کذایی این خود خوشحال سازی رو به انجام می‌رسونن.  ملت  هم زنگ می‌زدن می‌گفتن مثلاً ‍‍...اوه اوه آقا یهو دوزاریم افتاد که دارن در مورد خود ارضایی حرف می‌زنن!
بله خب! ناتاشا از فلان منطقه می‌گفت که منشی‌یه و گاهی سر کار خودش رو راضی می‌کنه، حالا یا زیر میز یا در محیط آروم توالت! جیمز می‌گفت تا روزی سه بار خودش خودش رو ارضا می‌کنه و اینا همش جدای از ارضا شدن تو SکS  هستش... خلاصه در این فاصله‌ای که ما داشتیم رانندگی می‌کردیم تا برسیم سر کار و یه لقمه نون حلال در بیاریم واسه شب‌مون، اینا خیلی همچین رسمی آمار به دست اومده از جوابای بی‌نام و نشان ملت رو از تو سایت‌شون که خیلی هم هیت زیاد داره  اعلام کردن و ظاهرا قرار بود از توش نتایج مهمی هم در باب رفتارهای جنسی آدما به دست بیارن که خوب من دیگه رسیدم سر کار!
 این وسطاش با کاترینا نامی یه مصاحبه‌‌ی کوتاه داشتن و... عرض کنم که طبق توضیحات بسیار مبسوط این بانو کاشف به عمل اومد که ایشون اون پایین‌شون رو( به طرف جلو)  اخیراً عمل جراحی کرده بودن که زیبا تر بشن و داشتن می‌فرمودن که از وقتی جراح محترم شکل و فرمش رو مرتب کردن و ظاهراً چیزهای اضافی رو بریدن و یه کمی هم تپل مپلش کردن چقدر از زندگی لذت می‌برن و اعتماد به نفس‌شون رفته رسیده به خود خدا و دیگه هم تو زندگی ملالی نیست حتی دوری شما . اینم فرمودن خانوم کاترینا که چیزی بین 5 تا 20 هزار دلار  هزینه‌ی این جراحی زیبایی هست اما به زعم ایشون به شدت می‌ارزه و اصولاً با وجودی که زیاد در موردش حرف زده نمیشه ظاهراً عمل خیلی شایع‌ای ست این روزها به ویژه در سرزمین‌های آمریکای شمالی.
خلاصه که جاتون خالی ما امروز  با ذهنی باز و روحی پر نشاط و دلی گشاده و اطلاعاتی در حد توپ، صبح دوشنبه‌ی بهاری‌مون رو شروع کردیم!

الان که اینا رو نوشتم با خودم گفتم خوب چی می‌شه ما هم اینجا یه همچین حرکتی بکنیم و بعدش نتایج رو آنالیز کرده در اختیار اهالی وبلاگستان و سپس آیندگان قرار بدیم شاید به بشریت کمکی کرده باشیم.  با شما هستم عزیزان من، خانوم و آقای محترم با هر سن و ظاهر و وضعیت تاهل که هستین( بچه جان شما نخون اینو)، بیاین همین کارو تو جامعه‌ی کوچیک خودمون بکنیم. با علم به این که خودارضایی واسه مذهبیون منع شده، واسه خیلی زنها شاید هنوز یه تابوئه، تو خیلی ازدواج‌ها به دلیل عدم ارضای جنسی آخرین راه‌حله که البته مخفیانه از چشم همسر اتفاق میوفته و...  اگه حالش رو دارین با اسم مستعار، ذکر جنسیت، سن‌ و وضعیت تاهل کاملا صادقانه  بگین در هفته چند بار خودتون رو خوشحال می‌کنید و اینکه این کار به خاطر بی‌پارتنر بودنه؟به دلیل کرم واعتیادیه که به این کار دارین؟  واقعاً می‌تونه بلند مدت راضی نگه‌تون داره اگه تو یه ازدواج/ رابطه‌ی مشکل‌دار(از نظر جنسی) هستین؟!

پی.اس. آقایون خواب تشریف دارین یا مشغول خود ارضایی هستید که فرصت نشده نظری بدید برای این جامعه‌ی آماری محدود ما؟ نمی‌دونم چرا همیشه فکر می‌کردم/ می‌کردیم(؟) این زنها هستند که در مقام مقایسه با جنس مرد، دچار خود سانسوری‌های بی منطق و اساسی‌اند...تا اینجا که واقعیت چیزی دیگه‌ای به نظر می‌رسه. من به شما دوستان مونث افتخار می‌کنم!

۱۳ نظر:

  1. اوه اوه ، چه نظرسنجي خطرناكي . اينجا كه همه دچار خودسانسورين عمراً آمار جالبي بدست بياري

    پاسخحذف
  2. بابا نترسین به خدا هیشکی نمی‌تونه بفهمه شما کی هستین و از کجایین! فقط یه اسم بی‌ربط بزارین یا حتی "ناشناس" مونث یا مذکر.

    پاسخحذف
  3. لیلا
    دوست دارم اولین آمار رو بدم که نشون بدم واقعا همه خود سانسور نیستن. من 27 سال دارم. ازدواج کردم و از س.ک.س با همسرم راضی هستم اما حدودا هفته‌ای یک بار خودم رو خوشحال می‌کنم. چون دوست دارم بعضی اوقات این حس خوب رو خودم به خودم تقدیم کنم.

    پاسخحذف
  4. من مجردم , خانم
    معمولا هفته ای یکبار وگاهی که احساس نیاز کنم ممکنه بیشتر
    ولی هفته ای یکبار حتما

    پاسخحذف
  5. من مجرد و 38 ساله و خانم
    از بچگی خودم رو خوشحال کردم برخی اوقات خیلی خوبه و حسه خوبی هم داره اما بیشتر دوست دارم پایان سکس با این تموم بشه حتی اگر از پارتنرم راضی باشم بطور تقریب هفته ای 1 بار

    پاسخحذف
  6. خانم ها فقط صنایع دستی هنرهای تجسمی رو کامل و مبسوط واردن یا آقایون خود سانسورچی های ماهری هستن ؟؟اینجا از آقایون خبری نیست!!

    پاسخحذف
  7. اتفاقاً من انتظار داشتم برعکس باشه ...اما هنوز هیچ مردی گذرش به اینجا نیوفتاده ظاهراً!

    پاسخحذف
  8. چشمهایت را که باز میکنی

    به جز حرکت مواج پلانگتون ها در مسیر آبی نگاهت چیزی نمی بینی!

    گیج و مستاصل و داغ!

    امیدواری ات را تا اولین گوشه دنج تنهایی ادامه می دهی

    و اسیر سرانگشتانت میشوی!

    کنار تخت برای مرد خیالی ات جا باز میکنی

    و خودت میشوی...

    با فلسفه تلخ بد و بدتر!

    گریزی نیست...

    دستاویزی جز این نمی یابی و دردناکترین ثانیه ها از همین حالا شروع میشوند!

    ...چشمهایت را میبندی

    صدای نفسهایت با حرکت دستت هماهنگ میشوند...

    چشمهایت که سیاهی میروند...

    دستهایت که خسته میشوند...

    پشیمان میشوی اما دست نمیکشی!

    جریان داغی از شاهرگ هایت عبور میکند و پایین میرود...

    و نبض تنت سقوط میکند...

    به آستانه ی لذت که نزدیک میشوی

    دلت برای تمام مردهای جهان تنگ میشود!

    به بستری متعارف فکر میکنی

    و مردی که صورتش را دایره پایین یک علامت سوال پوشانده!

    پیش میروی...

    نفسهایت به شماره میافتند...

    سکوت میکنی و ...

    1...2...3...

    نفس حبس شده ات را بیرون میدهی

    جریان لذت از تمام رگهای تنت میگذرد !

    از درون خالی میشوی

    و سلولهای خاکستری ات به خلسه ای گوارا میروند...

    ضرباهنگ آزار دهنده ای در گوشهایت احساس میکنی،

    انگار کسی دستش را روی زنگ گذاشته و بی وقفه میفشارد!

    از همان راهی که رفته ای بر میگردی

    پرت میشوی روی تخت خواب...

    چشمهایت را میبندی،آهنگ مورد علاقه ات را play میکنی

    و به گور پدر تمام چهره هایی که از ذهنت میگذرند میخندی!

    پیکره ی آرامش را به چشم میبینی

    و تنت- صمیمی ترین همراه زندگیت – را ستایش میکنی!

    ...آهنگ به انتها نزدیک میشود...

    کم کم از دنیای اساطیری لذت دور میشوی،رانده میشوی!

    اطرافت را نگاه میکنی...سایه سقف روی سینه ات سنگینی میکند!

    حالا دیگر دلت هوای عطر مردانه کرده است!

    پاسخحذف
  9. ۲۸ سال. خانم،

    متأهل، روزی ۱ ویا ۲بار

    چون همسرم اگه هفته‌ای ۱بار هم میلی به سکس داشته باشه هیچ وقت باهاش ارضا نمیشم، مجبورم خودم اینکارو بکنم

    پاسخحذف
  10. مرد،مجرد
    جوونی ها بعضی وقت ها هفته ای دوبار بعضی وقت ها هفته ای یک بار
    ولی الان هر ماهی ، دو ماهی یک بار
    یه علتش اینه که جور کردن پارتنر یه خورده زمان بره و کلا جاو مکان فراهم کردن هم زحمت داره
    ولی جهاد خود کفایی این مشکلات رو نداره

    پاسخحذف
  11. من 12 ساله ازدواج کردم و از سکس با همسرم خیلی لذت می برم و کاملا ارضا میشم اما نمی دونم چرا بعضی وقتا این کارو میکنم همین هفته ای یه بار و هر بار بعد از اون لذت بی انتحا به خودم قول می دم این بار اخره اما..............

    پاسخحذف
  12. 33 سالمه. زن. جدا شدم و تقریباً هر شب این کارو می‌کنم.

    پاسخحذف
  13. 22 سال مجرد پسر
    هفته اي يكبار تا سه بار.
    يه دوستي ام دارم هر روز يه بار.
    اون يكي دوستم هر روز دو بار.

    پاسخحذف