پطروس فداکار

احتمالاً شما هم عکس زیر رو لابه لای بیشمار ایمیل فورواردی که به مانند آب روان( شاش؟) در مجاری، دهلیزها و کوچه پس کوچه های ابرشهر مجازی جریان داره دیدید. نمیدونم با دیدنش چی فکرکردین؛ یاد چی افتادین،  راستی اصلاً فکر می کنین وقتی یه عکس می بینین؟ اگه از من بپرسین باید بگم خدا شاهده چه روزها و شبایی رو که یکه و تنها صرف کشف رمز این عکس و پیام های احتمالیش نکردم. اما  زهی تلاش بی ثمر چون به جواب خاصی نرسیدم هنوز... ظاهراً بر عبث می پایم!


با خودم میگم آیا این دوتا همنوع محترم( بِه از شما نباشن ) تو این تصویر دارن  یه جور قایم موشک بازی میکنن؟  اینجوری که یکی چشم گذاشته و اون یکی هم تو حفرۀ ماتحت این قایم شده؟
یا اینکه مشکلی برای شخص خم شده وجود داره که دوست و همکار خوش فکر پشتی داره به لمس سرانگشتی مهربانانه حل مساله و رفع گرفتگی میکنه؟ اونم با این استیل بدنی و نشیمن که حکایت از ریلکس بودن بی نظیری در حین ترابل شوتینگ داره. اصلاً همینو اگه تو رزومه ش بنویسه کلی واسش پوئن مثبت داره، میتونه بگه سرشاره از تواناییه خونسرد بودگی در زمان های پر تنش.
از طرفی این همه هیجانی هم که داره از سر و روی این دو تا میریزه نمیتونه نشونگر اروتیسم و  زناشویی و هم آغوشی و هم بستری و تجاوز و اینا باشه. میتونه؟ پس یعنی آخه این پوزیشن چه پیامی داره؟ یه جور 69 ناقص؟

اگه فرض رو بر این بگیریم که قصۀ  پرشور، حماسی احساسی و سوپر دراماتیک پسرکی به اسم پطروس فداکار که اساساً معلوم نیست در کدامین  زمان و مکان و جغرافیا روایت شده، وجود خارجی داشته باشه و ایشون  بر اساس ضرورتی (طبق احادیث متواتر) انگشت به سوراخی کرده و با این تدبیر خردمندانه که البته یادمه تو میدون انقلاب و امام حسین مشابهش زیاد اتفاق میوفتاد( انگشت کردن رو عرض میکنم)  خلقی رو نجات داده، اونوقت شاید بشه فکر کرد که این رفیقمون در سمت چپ تصویر هم  به  ترتیب مشابه مشغول جلوگیری از یه فاجعۀ زیست محیطیه. در واقع شاید این شامپازۀ فداکارجنگل باشه و بی اینکه ما خبر داشته باشیم قصۀ فداکاریش  داره این روزا تو کتاب چهارم دبستان  به توله بوزینه ها آموزش داده میشه تا اونا هم مثه ما یه نسل شهادت طلبِ فداکار و خل وضع بار بیان و هی انقلاب کنن و بجنگن و بمیرن و موجی بشن و افسردگی بگیرن و به یکی شبیه دکتر محمود رای بدن که بشه آقای بالا سر مملکتشون. آره خودشه این همون پطروس فداکار ایناست که شاید تو کتاباشون با «ت»  نوشته میشه به جای «ط».

۳ نظر:

  1. با سلام
    اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
    برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
    Azmoon.freei.me
    از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
    با سپاس

    پاسخحذف
  2. این فیل افکن بنده به درد هیشکی نمی خوره. باورت نمی شه، حتا دلش نمی خواد با تصاویر خوشایند باز بشه:(

    پاسخحذف
  3. با سلام
    چند وقتی هست که وبلاگتان را از طریق لینک یک وبلاگ دیگر ، یافته و مطالبش را می خوانم. قشنگ می نویسی و برای همین جزو سه چهار تا وبلاگ محبوب من شدی که در لیست فی وورایت ذخیره کردم و به آن سرکشی روزانه می نمایم !!!
    درهمین دو هفته اخیر ، بخاطر قیلطرینگ ، متأسفانه دیگر عکس های شما برای ما دیدنی نیست !!!
    با این حال ، این یک عکس را با استفاده از قندشکن باز کردم!!! راستش توضیحاتی که داده بودی و متن بسیار جالب آن که در نوع خودش ، کم نظیر (اگر اغراق نکنم و نگویم بی نظیر!!!) ، باعث شد تا کنجکاو دیدن این یک عکس بشم!!!
    وقتی که عکس را دیدم ، حیران تر شدم !!! (قبل از آن کمی حیران نوع نوشته شما شده بودم!!!)
    راستش برای من (یک مرد 38 ساله) ، این نوع نگارش توسط یک زن جوان ، کمی غیرمنتظره است (نمی گویم بد !!! اما عجیب و کمی باورنکردنی!!!)
    این که اینقدر راحت درخصوص اموری مثل انگشت کردن و میدان انقلاب و ... بنویسی !!! فقط تا حالا با همچنین زنانی صحبت نکرده ام و همین کمی برایم عجیب و البته جالب !!! به نظر آمد .
    به نوشتنت ادامه بده !!! قلم بسیار خوب و دلنشینی داری.
    با تشکر
    (نتوانستم آدرس ایمیلم را در آرایه ثبت کنم و ارور داد !!! با این حال همین زیر می نویسم که اگر خواستی جواب نظرم را بده)
    m_khoshsima2002@yahoo.com

    پاسخحذف