Sky Borders By Human Beings

October 2010 - Melbourne City

۷ نظر:

  1. نیک ناز جان دو بار اخر عکس می ذاری و واسه من باز نمی شه..
    نمی دونم مشکل ماله منه یا کلا واسه ایران اینجور شده دوباره.

    پاسخحذف
  2. لابد مثل زمین هر تیکه ش رو شماره پلاک گذاشتن و میفروشن

    پاسخحذف
  3. مهسا ، فقط این دوتا عکس اخیر باز نمی‌شن؟ یا عکسای قدیمی هم دیده نمیشن؟

    پاسخحذف
  4. عکس ها برای من هم باز نشد ! عکس های قدیمی تر بعضی هاش باز میشه بعضی هاش نه

    پاسخحذف
  5. خوبی آسمون این ه که مثل زمین خدا نیست که هر کس یه تیکشو سند بزنه به نام خودش
    درسته که فضای کشور های مختلف کنترل میشه ولی باز هم به یه شخص خاص تعلق نداره
    آسمون سهم من، سهم تو، سهم همه است

    پاسخحذف
  6. نیک ناز جان عکسای قبل بازه ، فقط مشکل دوتای آخره...
    البته با فیل.تر باز نکردم ، فک کنم اونجوری درست شه...
    اومدین به من کمک کنین ... انرژیش به وب شما منتقل شد، من کمک خواهی پس می گیرم تا عکسای شما رو ببینم.
    D:

    پاسخحذف
  7. مرسی مهسا و پیانو جان، حالا چک می‌کنم ببینم چه نوع خاکی باید به سرم بریزم!

    پاسخحذف